Gadżet reklamowy – przyjemny dodatek czy śmieć?

Przygotowując gadżety reklamowe do promocji konkretnych produktów lub usług należy na nie spojrzeć z perspektywy konsumenta.

Nie warto wydawać firmowych pieniędzy na przedmioty, które w żaden sposób nie przypadną do gustu potencjalnemu kupcowi.

Najlepiej zdecydować się na solidne gadżety reklamowe, które zainteresują nie tylko osobę jaka otrzyma je bezpośrednio, lecz także znajomych tego człowieka.

Sposób na ciekawe gadżety reklamowe – czyli jak nie wciskać niepotrzebnych śmieci?

Na początek należy zaznaczyć, że rodzaj gadżetu reklamowego trzeba dobrać odpowiednio do sprzedawanego produktu i branży firmy.

Poniżej podajemy kilka przykładów bardzo nieudanych pomysłów na gadżety:

  • Kwiaty
  • Plastikowe figurki bardzo niskiej jakości
  • Niezbyt smaczne cukierki lub czekoladki, które kupimy w najniższej cenie
  • Nieestetyczne ozdoby
  • Pozbawione kolorów gazetki i katalogi
  • Niepiszące długopisy

Znacznie lepszymi rozwiązaniami problemów gadżetowych są:

  • Ładnie zapakowane, dobrej jakości słodycze
  • Nie zbyt drogie, ale estetyczne i piszące długopisy
  • Próbki produktów kosmetycznych
  • Próbki produktów spożywczych w ciekawym opakowaniu
  • Katalogi wykonane z użyciem dobrej jakości papieru i z dużą ilością zdjęć

Możesz zauważyć, że wśród polecanych pomysłów często pojawia się określenie wysokiej jakości i nacisk na zewnętrzne opakowanie.

Uwagi te zostały umieszczone nie bez powodu, ponieważ ludzie zwracają uwagę na jakość wykonania otrzymywanych gratisów.

Często opinia o tych małych podarunkach przekłada się na zdanie potencjalnego konsumenta o sprzedawanym na rynku produkcie.

Naklejki na miód - https://booklet.pl/ - Booklet drukarnia nalepek falcowanie poznań

Dlatego nie warto ryzykować i lepiej wydać więcej na promocje niż zapracować na negatywny wizerunek marki i stracić zaufanie na samym starcie.

Ejsak Group